" Vannak dolgok amikben hiszünk és nem léteznek s amikben nem de mégis köztünk élnek.! "

Evil Shadow

Evil Shadow

1 évad : 3 rész

2017. június 08. - Boglárka Farkas

 

 

Felébredtem, pedig pontosan emlékeztem a halálomra. Rövid volt és szinte fájdalom mentes, tudtam, hogy egyszer befog következni, de úgy hittem, majd időskoromban lesz, természetes utón. Éles szúró fájdalmat éreztem a nyakam körül, az ujjaimat végig vezettem rajta, meglepetésemre be volt kötözve. Nehezen felnyitottam pilláimat és helyzet felismerést tartottam, sajnálatos módon sikertelenül, jártam. Egy kanapén feküdtem, olyan helyen ahol még ezelőtt soha nem jártam, valószínűleg egykor egy raktár állt a helyén, de beszűrődő zene hangja miatt úgy gondolom ma már szórakozó helykén üzemmel. 

- Nem meg mondtam, hogy ne hagyd felügyelet nélkül? - Az ismerős férfihang, ajtó csapással megfűszerezve. Bár tényleg meghaltam volna, de  az még szomorúbb lenne, kétségbe esnék, mert ez a hely a pokolnak felelne meg.

- Itt vagyok. - egy másik férfihang. Gyorsan lehunytam a szememet, alvást álcázva.

- Mit tegyünk vele? Megölni nem tudjuk, hiszen a szerződés óta ő is halhatatlan lett. - csalódott férfihang. Ha most nem kellene alvást színlelnem, akkor biztos elejtenék, egy megkönnyebbült sóhajt. 

- Dobjuk a folyóba! - egy újabb ötlet a sorsom felöl.

- Felőlem. - Beleegyező szó és már éreztem ahogyan  a testemhez érnek. 

Hirtelen egy áramszerű lökést éreztem az egész testemen végig áramlani, pont amikor megérintették a vállamat. Ott álltam kezemben egy fegyverrel egyenesen a démonra szegezve. 

- Gyerünk, lőj le! Úgyse mered meghúzni! Egy gyenge liba vagy! Se több se kevesebb! - provokált tovább. Nekem pedig nem kellet több, elsütöttem a fegyvert egyenesen a mellkasába ő pedig össze eset, a teste pedig a földre hullott, mint egy bábu. Habár én nem kaptam lővést, a testem épügyanügy reagált, mint az övé, hangos koppanással földet ért és újabb sötétség.

 

*Pár nappal később*

- Sookie, megvan, amit kértem? -  újabb reménykedő vásárló.

- Ugyan Adam, én mikor okoztam csalódást? - kérdezek vissza és egy kacér kacsintást elejtek a mondandóm végén. 

- Bocsi! Holnap jövök érte! Még mindig 5000$ igaz? - a hangulata átalakult reménykedőből, boldoggá. Aminek örültem, hiszen boldog vásárlók egyenlő,  haszonnal, és haszonból lesz a sok pénz. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://evilshadow.blog.hu/api/trackback/id/tr3512560403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása





Z O N G O R A